hai sayang !
ConfidentIsBeauty: cinta . impian . anganan .

Friday 11 November 2011

cinta . impian . anganan .

love . hope . dream .
cinta . impian . anganan .

tidak salah andai kita berharap . tidak salah andai kita berangan . tetapi adalah salah , apabila mencintai anganan dalam mimpi . kenapa ? kerana akibatnya amat sakit dan perit untuk ditanggung .

kadang kala senyuman yang terukir hanyalah rekaan semata2 . demi menutup lara .. takpa kn ? tiada siapa yang tahu .. walaupun kenyataan dan hakikat amat perih untuk diterima, tapi bersyukur lah .. kamu masih lagi di dunia ini menikmati segala ciptaan-Nya.

memang payah apabila dugaan datang silih berganti, memang susah apabila cabaran datang meniti , tetapi bersyukurlah, adanya minda kamu untuk berfikir, adanya hati kamu untuk merasa .. sedar lah bahawa dirimu sangat beruntung apabila dibandingkan dengan mereka yang lain ..

pantang menyerah sebelum kalah . ya . kata-kata yang selalu ku jadikan sandaran saat kaki lemah melangkah .. saat awan berarak mendung .Ya Tuhan.. aku berdoa .. kuatkan lah semangat anakMu ini .. kurniakan kekuatan agar diri ku teguh bertahan .. peluk aku dengan segenap kasih sayangMu ..

aku menangis bukan sebab sedih ... tetapi betapa hidup telah banyak mengajar aku tentang dunia . tentang keluarga, tentang semua nya .. aku bersyukur Ya Tuhan, kerana peluang yang Engkau berikan kepadaku .. utk terus hidup di dunia pinjaman ini .. Amin.

No comments:

Post a Comment